Mijn nieuwe site

Mijn nieuwe site

Zoals jullie weten ben ik overgegaan naar een nieuwe site. Voortaan plaats ik mijn artikelen op mijn nieuwe blog: http://mysupersweetlife.nl/ . De komende weken wordt er nog wel ‘gesleuteld’ aan mijn nieuwe blog. Vanaf morgen ga ik weer dagelijks bloggen, morgenochtend om 07:00 uur komt mijn eerste artikel online op mijn vernieuwde blog. Op deze site zullen dus geen nieuwe artikelen meer verschijnen. Bloglovin wordt nog overgezet, het zal dus nog even duren voordat mijn nieuwste artikelen via bloglovin te lezen zijn. Hopelijk zie ik jullie daar!
DSC_0184

7 gedachtes over “Mijn nieuwe site

Geef een reactie

