Geen artikelen de komende week

Geen artikelen de komende week

Gisteren in de Tineke`s diary heb ik al verteld dat mijn blog wordt vernieuwd. Daarnaast krijg ik ook een nieuwe domeinnaam, ik verhuis van mysupersweetlife.com naar mysupersweetlife.nl. In de toekomst zal ik mij ook gaan richten op persoonlijke en lifestyle artikelen. Jurkjes is dus niet meer het hoofdonderwerp maar zal nog wel veel op mijn blog verschijnen. Het was eerst de bedoeling om deze week ook nog artikelen te plaatsen op mijn huidige blog, maar ik heb besloten om deze toch te ‘bewaren’ voor mijn nieuwe blog. Vanaf aankomende zondag/maandag vind je gewoon weer iedere dag een artikel op mijn nieuwe blog. Ondertussen kunnen jullie mij gewoon blijven volgen via Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest en Youtube.
outfit sjaal

25 gedachtes over “Geen artikelen de komende week

  1. Spannend hoor! Waarom stap je over van .com naar .nl? Misschien is dit de reden waarom ik ook voor .nl heb gekozen en niet voor .com Eens kijken wat jij er van vind! Liefs, Roxanne

  2. Ik heb jouw blog genomineerd voor de Liebster Award. De Liebster Award is een prijs voor mensen met minder dan 200 volgers op hun blog. Je bent niet verplicht om de nominatie te accepteren, maar ik zou het erg leuk vinden om jouw feitjes en antwoorden op de vragen te lezen. De regels staan op mijn blog en ook mijn vragen voor jou kun je op mijn blog vinden. Op deze manier leren we elkaar als bloggers wat beter kennen.

    Liefs,
    Tara
    stylebytara.nl

Geef een reactie

