TINEKE`S DIARY #52

TINEKE`S DIARY #52

De afgelopen week was weer een rustige week, op een verjaardag na, stonden er geen bijzondere dingen op de planning. Dit is dus ook de reden waarom dit artikel iets later werd geplaatst en waarom er dit keer weinig foto`s in de Tineke`s diary staan. Ook de aankomende week heb ik het erg rustig, gelukkig heb ik dan alle tijd om met mijn examen aan de slag te gaan. Al kijk ik wel erg uit naar de volgende zondag, op deze dag wordt er namelijk flink aan mijn blog gewerkt en zal het er heel anders uit komen te zien. De foto`s van deze week staan weer in willekeurige volgorde.
`Shoplog
Facebook| Bloglovin | Youtube | Instagram | Pinterest | Twitters
De shoplog is opgenomen en komt deze week online. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe aankopen.
Outfit
Mijn outfit van de afgelopen donderdag, de kleur van het jurkje vind ik zo mooi.
Blazer kerst wishlist
Bij de H&M staat de kerstcollectie al online, deze blazer vind ik erg mooi. Nu is het wachten op de kerstcollectie`s van de Forever 21, New Look en de Dorothy Perkins. Ik ben zo benieuwd!
Pannenkoeken
Ik at deze week twee keer pannenkoeken, Links een banaan-havermout pannenkoek met jam als ontbijt en rechts een ‘normale’ pannenkoek met ham, kaas, champignon en tomaat.
Pinterest wedding
Ik ga voorlopig nog niet trouwen, maar dit plaatje kwam ik tegen via Pinterest, dit wil ik sowieso ook gaan doen mocht ik ooit gaan trouwen.
outfit
De outfit die ik droeg naar de verjaardag van mijn broertje, ik was van plan om hier ook outfit foto`s van te maken.

14 gedachtes over “TINEKE`S DIARY #52

Geef een reactie

