Outfit: Looking forward

Outfit: Looking forward

Mijn dag kan niet meer stuk. Ik heb EINDELIJK mijn examens gekregen, dit heeft namelijk een behoorlijke tijd geduurd. Ik kan nu aan de slag met mijn examens en hoop in juni te zijn afgestudeerd. Daarnaast kijk ik steeds meer uit naar de decembermaand, ik hou gewoon van kerst, de hele sfeer, de gezelligheid en het samenzijn met familie. Door het artikel van gisteren waarin ik mijn favorieten van de Zara Home afdeling deelde, kan ik al helemaal niet wachten om ons huis in kerststijl in te gaan  richten. De Zara heeft zulke mooie items voor de kerst. Met mijn blog gaat het ook heel erg goed, ik heb eindelijk een goede balans gevonden tussen school, mijn opdrachten en mijn blog. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik momenteel wel weer even wat minder inspiratie heb voor leuke outfits. Doordat ik mijn kledingkast zo heb opgeruimd, heb ik het gevoel dat ik alle combinaties en kledingstukken al zo vaak heb laten zien op mijn blog. Ik blijf gek op jurkjes en mode, hier zal ik dan ook altijd wel over blijven bloggen, maar de laatste tijd schrijf ik ook graag over andere dingen. Artikelen over interieur en persoonlijke artikelen zullen jullie dus ook steeds meer voorbij zien komen.
Outfit
Facebook| Bloglovin | Youtube | Instagram | Pinterest| Twitter
Outfit jacketKetting
Jurk: Forever 21, ketting: Forever 21, jasje: H&M, schoenen: H&M

31 gedachtes over “Outfit: Looking forward

  1. Leuke combi! En wat fijn dat het zo goed met je gaat! Ik heb ook al helemaal zin in kerst! We waren hier in New York gisteren in een warenhuis waar er 1 verdieping was VOL met kerstspullen. Echt helemaal Amerikaans over de top. Dan kom je ook wel in de sfeer, haha!

  2. Fijn dat je examens er eindelijk zijn, stom dat het zo lang duurde. Maar nu kun je gelukkig vooruit 🙂 Ik vind je outfit erg leuk, prachtige combinatie en de kleur.. en je ketting ❤

Geef een reactie

