Favorieten van de Zara home

Favorieten van de Zara home

Ondanks dat de Zara Home een van mijn favorieten is, heb ik de webshop al een hele tijd vermeden. De Zara vind ik vaak net iets te duur, meestal wacht ik dan ook tot de sale. Inmiddels is de kerstcollectie al uit, hierdoor krijg ik zin om mijn hele huis opnieuw in te richten. Helaas hebben wij geen ruimte voor een kerstboom, hierdoor versier ik het huis op een andere manier. De Home collectie van de Zara spreekt mij altijd aan, ik hou wel van de romantische en landelijke stijl, al is het soms wel iets te kitscherig. Bij de afdeling van de kaarsen kan ik heel lang rondkijken. Zo verkoopt de Zara ieder jaar kaarsen in de vorm van een bepaald voorwerp. Dit keer een zeester en vorig jaar zelfs een ananas, deze zijn zo leuk dat het eigenlijk zonde is om ze aan te steken.

Zara Home Kerst
Facebook| Bloglovin | Youtube | Instagram | Pinterest| Twitter

31 gedachtes over “Favorieten van de Zara home

  1. Joehoeeee wat een verwennerij! Ik heb nog ruim 350 euro aan Zara Home bonnen liggen die ik afgelopen zomer voor mijn verjaardag heb gekregen. Ik wacht alleen nog even met nieuwe items aanschaffen tot mijn nieuwe huis af is…..

  2. Wat een leuke spullen! Die kaars is ook echt leuk. Het fotolijstje vind ik ook verschrikkelijk schattig. Bedankt voor het delen van deze dingen, want ik ga morgen mijn kamer omtoveren. 😉 Ik heb al geurkaarsjes gekocht bij de Etos en morgen komt mijn nieuwe bed binnen. Mijn bed is eigenlijk een beetje in de stijl van de spullen van de Zara! 🙂
    xxx

  3. Dankjewel voor je lieve reactie!
    Ik ben gelijk naar je blog gesprint hihi 🙂 . Wat een leuke blog heb je ook!
    Zara Home heeft altijd zo’n leuke spulletjes. Het kadertje vind ik alvast heel erg leuk!

Geef een reactie

