Jurkjes tag (part two)

Jurkjes tag (part two)

Begin dit jaar plaatste ik de eerste versie van de favoriete jurkjes tag (lees hier). Bij een tag geef je antwoord op de bijbehorende vragen en geef je opdracht aan een aantal andere bloggers/mensen om diezelfde vragen te beantwoorden (deze mensen ‘tag’ je dan) De getagde mensen doen vervolgens weer hetzelfde. Ik besloot dat het tijd was voor een tweede deel van deze jurkjes tag. Voor het tweede gedeelte heb ik natuurlijk weer een aantal nieuwe vragen bedacht. Hieronder staan de vragen van deze zelfbedachte tag plus mijn antwoorden. Onderaan dit artikel heb ik een aantal bloggers getagd, mocht jij hier niet tussen staan maar de tag wel graag over willen nemen, mag je dit gerust doen.
078
Facebook| Bloglovin | Youtube | Instagram | Pinterest| Twitter

Waarmee combineer jij een jurkje het liefste?
Mijn jurkjes combineer ik het liefste met een mooie nette blazer of een lekker comfortabel vest. In de herfst draag ik altijd enkellaarsjes en zomers combineer ik mijn jurkje met leuke slippers. Daarnaast draag ik bijna altijd een statement ketting.

Wat is jouw favoriete jurkje voor de herfst?
Ik heb veel jurkjes die ik heel erg mooi vind, in de herfst draag ik mijn zwarte basic jurkjes toch het meest. Dit komt doordat ik veel blazers heb met een mooie kleur of print die hier allemaal erg goed bij passen.

Wat is jouw favoriete winkel/webshop?
Ik shop het liefste bij de Dorothy Perkins, Zara,  Primark en de Forever 21. Hier slaag ik altijd voor een jurkje, blazer of een mooie ketting.

Mijn stijliconen

Wie is jouw stijlicoon?
Ik heb hier lang over na moeten denken maar de bloggers Lily Melrose, Tanya Burr en Louise zijn toch mijn grote stijliconen, wanneer zijn jurkjes dragen is dit perfect gestyled.

Stel: Je mag een jurkje ontwerpen, hoe ziet deze eruit?
Dit wordt een skater dress met een zomerse print,  ik denk met een ananas, flamingo of palmboomprint omdat ik nog steeds geen jurkje heb kunnen vinden in een van deze prints, Een feestelijk jurkje met veel glitters spreekt mij ook erg aan. Het liefste zou ik gewoon een complete lijn willen ontwerpen.

Welk jurkje is jouw grootste miskoop?
Ik heb heel veel miskopen gedaan.  Ik bestel de meeste jurkjes online, hierdoor kan je ze vooraf niet gaan passen. Naar mijn mening zijn jurkjes tegenwoordig vaak te kort. Ik hou ervan als ze iets langer zijn, net boven de knie is voor mij de perfecte lengte.

Hierbij tag ik:
Merel, Rowan, Liese, Romy, Shifra, Marijke, JasmineJanineEsmee en Lianne

15 gedachtes over “Jurkjes tag (part two)

  1. Toffe tag om te lezen! Het blijft leuk om over je jurkjesobsessie te lezen, al ben ik zelf niet een enorme jurkjesfan. Vandaag zat ik nog te twijfelen om er een aan te doen, ben uiteindelijk toch voor iets anders gegaan 🙂

  2. Super leuk om te lezen! Zelf draag ik eigenlijk nooit jurkjes. Ik heb een bordeauxrode gebreide jurk in mijn kast liggen en heb hem misschien drie keer aan gehad.. Ik wil het eigenlijk wel meer gaan dragen omdat het altijd zo vrouwelijk staat! Maar een broek is gewoon zo veel makkelijker voor mij met fietsen naar school of perongeluk ietwat te wijd beens zitten tijdens de les, haha.

Geef een reactie

