Mijn favoriete spookbook looks 2014

Mijn favoriete spookbook looks 2014

Halloween wordt in Nederland ook steeds vaker gevierd. Het afgelopen weekend zag ik veel foto`s op Facebook en Instagram  van verkleedde mensen die op weg waren naar een Halloweenfeestje. Lookbook organiseert elk jaar rond Halloween een verkiezing waarbij het mooiste kostuum wordt beloond. Deze verkiezing wordt ook wel Spookbook genoemd. Ieder jaar zit ik weer vol verbazing langs alle mooie looks te scrollen. Ook vorig jaar zette ik mijn favoriete Halloween outfits op een rijtje. Het schijnt dat alle Amerikanen dit jaar met elkaar zes miljard(!!) dollar hebben uitgegeven aan het Halloweenfeest. Een aantal mensen maken hun kostuum dan ook zelf. Welk Halloweenkostuum is jouw favoriet?
Spookbook
Facebook| Bloglovin | Youtube | Instagram | Pinterest| Twitter

Bron
Spookbook 2
Bron
Spookbook 3
Bron
Spookbook 4
Bron
Spookbook 5
Bron
Spookbook 6
Bron
Spookbook 7
Bron
Spookbook 8
Bron
Spookbook 9
Bron
Lookbook 10

Bron

Spookbook 11
Bron
Spookbook 12
Bron
Spookbook 13
Bron
Spookbook 13
Bron

Spookbook 13
Bron

18 gedachtes over “Mijn favoriete spookbook looks 2014

Geef een reactie

